Prezentare Generala
Politica noastra de rambursare si returnare dureaza 30 de zile. Daca au trecut 30 de zile de la achizitie, nu va putem oferi o rambursare completa sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru o returnare, produsul dvs. trebuie sa fie neutilizat si in aceeasi stare in care l-ati primit. De asemenea, trebuie sa fie in ambalajul original.
Mai multe tipuri de bunuri sunt exceptate de la returnare. Bunurile perisabile, cum ar fi alimentele, florile, ziarele sau revistele, nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptam produse care sunt bunuri intime sau de igiena, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.
Articole suplimentare care nu pot fi returnate:
- Carduri cadou
- Produse software descarcabile
- Anumite articole de sanatate si ingrijire personala
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanta sau o dovada a achizitiei.
Va rugam sa nu trimiteti achizitia inapoi la producator.
Exista anumite situatii in care se acorda doar rambursari partiale:
- Produs cu semne evidente de utilizare
- Orice articol personalizat sau realizat la comanda care a fost deschis sau utilizat.
- Orice articol care nu este in starea sa originala, este deteriorat sau ii lipsesc parti din motive care nu se datoreaza erorii noastre.
- Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile dupa livrare.
Rambursari
Dupa ce returnarea dvs. este primita si inspectata, va vom trimite un e-mail pentru a va notifica ca am primit articolul returnat. Va vom notifica, de asemenea, aprobarea sau respingerea rambursarii dvs.
Daca sunteti aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesata si un credit va fi aplicat automat pe cardul dvs. de credit sau metoda originala de plata, in decurs de cateva zile.
Rambursari intarziate sau lipsa
Daca nu ati primit inca rambursarea, verificati mai intai din nou contul bancar.
Apoi contactati compania de carduri de credit; poate dura ceva timp pana cand rambursarea este postata oficial.
Apoi contactati banca dvs. Exista adesea un timp de procesare inainte ca rambursarea sa fie postata.
Daca ati facut toate acestea si inca nu ati primit rambursarea, va rugam sa ne contactati la contact@indio.ro.
Articole la reducere
Doar articolele cu pret normal pot fi rambursate. Articolele la reducere nu pot fi rambursate.
Schimburi
Inlocuim articolele numai daca sunt defecte sau deteriorate. Daca trebuie sa il schimbati pentru acelasi articol, trimiteti-ne un e-mail la comenzi@indio.ro si trimiteti articolul la: Aleea Timisoarei nr.12-14 Hala C4, Giarmata, Timis, Romania.
Cadouri
Daca articolul a fost marcat ca un cadou la achizitie si trimis direct la dvs., veti primi un credit cadou pentru valoarea returnarii. Odata ce articolul returnat este primit, un certificat cadou va fi trimis prin posta la dvs.
Daca articolul nu a fost marcat ca un cadou la achizitie sau daca daruitorul cadoului a trimis comanda la ei insisi pentru a va oferi mai tarziu, vom trimite o rambursare daruitorului cadoului si acestia vor afla despre returnarea dvs.
Returnari de transport
Pentru a returna produsul dvs., trebuie sa il trimiteti prin curier la: Aleea Timisoarei nr.12-14 Hala C4, Giarmata, Timis, Romania.
Veti fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Daca primiti o rambursare, costul returnarii transportului va fi dedus din rambursare.
In functie de locul in care locuiti, timpul necesar pentru ca produsul schimbat sa ajunga la dvs. poate varia.
Daca returnati articole mai scumpe, puteti lua in considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmarire sau achizitionarea unei asigurari de transport. Nu garantam ca vom primi articolul dvs. returnat.
Aveti nevoie de ajutor?
Contactati-ne la contact@indio.ro pentru intrebari legate de rambursari si returnari.